Головна » 2015 » Лютий » 10 » Ефективне навчання можливе тільки тоді, коли є інтерес. Або як хороші оцінки шкодять здоров’ю.
19:23
Ефективне навчання можливе тільки тоді, коли є інтерес. Або як хороші оцінки шкодять здоров’ю.
Хтось може “ловити все на льоту”, але є діти, що не належать до такої категорії. Щоб “вкласти” в їхню голову знання, їм доводиться “зубрити” напам’ять матеріал.
Працюючи в школі , постійно докладаю немалих зусиль для того , щоб не забивати учням голову всілякими теоретичними фактами, які ніколи не знайдуть свого застосування в реальному житті. Бо іноді, переглядаючи програми на каналі Discovery, я за годину дізнаюся про цей світ більше, ніж за всі роки свого навчання.
Мені подобається думка про те, що школа це – плацдарм для набуття навичок і перевірка здібностей до навчання . Іншими словами, я вважаю, що в школі повинні навчити дитину давати собі раду в майбутньому дорослому житті і використовувати знання «вкладені – запхані» в голову батьками-вчителями.
Учні середньої школи , які вчаться за новою програмою мають 6-8 уроків щодня, а потім вдома на протязі як мінімум 2-3 годин готують домашні завдання, а це десятигодинний робочий день.Через хронічну втому знижується продуктивність, знання не лізуть в голову, дні проходять, як в тумані. Як тут не втратити здоровий глузд і фізичне здоров’я?